4 | Galaxy nails + zakupy

Witam, tak jak mówiłam, tak też zrobiłam. Poniedziałkowe zakupy były ubogie co do rzeczy związanych z urodą. Kupiłam tylko 4 produkty, oto one:


*Eyeliner czarny Miss Sporty w Rossmanie za niecałe 8zł
* henna do brwi i rzęs czarna firmy Delia
* sławna już odżywka do włosów z olejkiem Babassu z Isany, Rossman ok.3.90zł
* lakier do paznokci tzw. "pękacz" na który już dawno miałam ochotę, Wibo Rossman 5.50zł

Także zakupy jak widzicie oszałamiające, najbardziej polubiłam lakier, fajny efekt. Resztę produktów opiszę w niedługim czasie. Dzisiaj natomiast, wypróbowałam odżywkę, zobaczymy jak się sprawdzi, bo na razie siedzę z mokrymi włoskami (nie suszę). Zastanawiam się nad zrobieniem posta tylko o włosach, jak wyglądają, czym je pielęgnuje itd. Chociaż stawiam na naturę i nie używam praktycznie kosmetyków oprócz szamponu. Ale to kiedyś.

Tymczasem pokazuję mani, który zrobiłam przyjaciółce jakiś tydzień temu, efekt na żywo dużo lepszy, zdecydowanie kolory się lepiej łączą, tutaj efekt popsuła lampa. Miały być galaxy nails, nawet wyszły, mi się podobają, na tak krótkich pazurkach nie było zbyt dużego pola do popisu ;)




Używałam różnych lakierów, głownie Safari (tradycyjnie).

Macie jeszcze mój pedicure, który aktualnie mam na nogach. Neonowy pomarańcz (jeszcze bardziej niż na zdj), a na dużym palcu jakaś naklejka kwiatek. Skromnie, ale jednocześnie letnio i na czasie.


Do następnego razu, czekam na jakieś opinie i komentarze. Pozdrawiam, SheLazY.

4 komentarze:

  1. Pazurki koleżanki wyszły Ci świetnie:) Ja się zbieram i zbieram do zrobienia galaxy nails i zebrać się nie mogę;) Ale chyba najwyższy czas, bo efekt jest mega:)

    OdpowiedzUsuń
  2. dzięki za odwiedziny! również obserwuję;)
    bardzo podobają mi się Twoje paznokcie
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny mani i pedi! <3 Kurcze, od jakiegoś czasu zbieram się do zrobienia sobie galaxy nails i chyba nadszedł ten czas :-) Pozdrawiam i zapraszam do udziału w konkursie :-*

    OdpowiedzUsuń
  4. ale pięknie wyszły Ci te galaxy nails :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Ps. komentarze to nie miejsce na SPAM i REKLAMĘ RÓŻNYCH MAREK! Takie wpisy będą usuwane.