11 | Tag moje sekrety ;)

Witam dzisiaj po raz drugi ;)
Kilka dni temu zostałam otagowana przez wspaniałą Odette Swan (polecam jej bloga, piękne pazurki). Bardzo dziękuję ;]

Długo się zastanawiałam co tu naskrobać, nie mam jakiegoś talentu pisarskiego więc moje "sekrety" nie będą specjalnie ubarwione i jakieś wymyślne, ot takie zwykłe rzeczy, ale myślę, że przyjemnie będzie się Wam czytać ten post.

Zasady tagu:

1. Każda oznaczona osoba musi opowiedzieć 5 faktów o sobie i zamieścić je na na swoim blogu.
2. Następnie wybierasz przynajmniej 10 nowych osób do tagu.
3. Wymień w swoim poście osoby, które otagowałeś i napisz kto otagował Ciebie.
4. Nie oznaczaj ponownie osób, które są już oznakowane.
5. Dodaj baner zabawy (wyżej).
6. Zapraszam do tagu wszystkie osoby nawet jeśli nie zostały otagowane.
Miłej zabawy :]


Otagowane przez mnie osoby:
4. Fashionistka -> http://bllablaa.blogspot.com/
10. Panna Dominika -> http://mirrorowisko.blogspot.com/

Zaczynam ;)
1. Nie przeżyję dnia jeżeli nie posłucham jakiegoś ulubionego utworu, najczęściej jest to oczywiście reggae. Jeżeli nie posłucham muzyki, dzień jest dniem straconym, staję się denerwująca dla innych i smutna. Czasami wstaję rano i puszczam sobie coś pozytywnego, wierzę że dzięki temu wszystko mi się uda. W roku szkolnym przed wyjściem do szkoły słucham muzyki, a potem od razu mam lepszy humor. Tak jakoś to na mnie działa.

Moja praca i profil na portalu Digart
http://tnij.org/rmmb


2. Kocham, uwielbiam... piercing i tatuaże (w dobrym stylu i umiarkowanej ilości) oraz dredy. Jak widzę na ulicy człowieka z dredami to po prostu napajam się tym widokiem, jestem wniebowzięta ;D Jakieś mam takie zboczenie. Sama jeszcze nie mam kolczyków w innych częściach ciała niż uszy, ani tatuażu, ale jak tylko wyrwę się z rodzinnego miasteczka na studia to od razu dziaranie, kolczyki, hmm nawet myślę nad dredami. Imponują mi takie osoby, a najbardziej podobają mi się kolczyki pod obojczykami, tzw. surface bar piercing

http://tnij.org/rml8

3. Uwielbiam zupę pomidorową, oddam za nią wszystko, mogę ją jeść godzinami i w dużych ilościach ;D

http://tnij.org/rml6

4. Nienawidzę zmywać naczyń, ta czynność mnie odraża. Nie dotykam się nawet to zlewu w kuchni. Kiedyś w przyszłości, w swoim mieszkaniu obowiązkowo będę musiała mieć zmywarkę ;P

5. Jestem ogólnie straaaaaaaaaaaaaaasznym leniem. Jeżeli nigdzie nie wychodzę, to nawet nie chce mi się przebierać z piżamy. Nie lubię tego w sobie, wiele przez to tracę, ale co ja na to poradzę, że nic mnie nie motywuje, chyba że już coś na prawdę extra. Jak mam iść po coś do sklepu to już wolę się obejść bez tego, najwyżej nie zjem śniadania ;D Wiele razy zbierałam się do regularnych ćwiczeń, pisania pamiętnika, bloga, ale to nigdy nie wypalało :)

+6. Myślę sobie, że jestem uzależniona od komputera, albo raczej internetu. Nie ma dnia, żebym nie włączyła komputera, mogę przy nim siedzieć godzinami i w sumie nic nie robić. Zły nałóg, ale jeżeli nie mam dostępu akurat do komputera/internetu to nic się nie dzieje, spokojnie to przeżywam. Może to przez to, że czasami nie mam po prostu co robić, a np. czytanie Waszych blogów to ciekawa rozrywka ;]

http://tnij.org/rmmd

+7. Gdy schodzę w nocy np. do kuchni, muszę zapalać wszystkie światła, inaczej wyobrażam sobie, że zaraz coś na mnie wyskoczy z ciemności xD. Za to stwierdzam, że lubię ciemność, ale jak schodzę po schodach bez światła to szybciutko lecę do najbliższego kontaktu i włączam lampę.


Tak i to chyba tyle, jeszcze kilka "sekretów", które raczej sekretami nie są, by się znalazło. Jednak te, które wymieniłam to takie najważniejsze według mnie. Możecie umieszczać TAG na swoich blogach nawet jeżeli nie jesteście otagowani, zapraszam ;)

Jutro planuję pierwszą notkę z serii - Projekt denko oraz być może jakąś recenzję.

Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny. Zapraszam do komentowania ;)
Anka.

5 komentarzy:

  1. hehe mam podobnie , chyba też jestem uzależniona od internetu;p
    http://joannaandcosmetics.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny blog ;D

    zapraszam do mnie ;D
    lovee-lovee-lovee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ciekawe te odpowiedzi, jesteś pozytywna :))

    Zapraszam do wzięcia udziału w rozdaniowym konkursie na moim blogu :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Ps. komentarze to nie miejsce na SPAM i REKLAMĘ RÓŻNYCH MAREK! Takie wpisy będą usuwane.